Luisteren

Luisteren naar de klant, om vervolgens een totaaloplossing aan te bieden die naadloos aansluit op de wensen van de organisatie en de eindgebruikers: de daadwerkelijke consumenten.

Maar zeker ook luisteren naar het eigen personeel, om een goede werksfeer met uiterst gemotiveerde en gedreven mensen te behouden. Bij Radder Brood en Banket hebben de mensen plezier in hun werk, en zullen dat dan ook perfect ten uitvoer brengen: het stipt op tijd en uiterst vers aanleveren van dagverse producten.


Begeleiden

Begeleiden van de klant, hulp geven bij de samenstelling van de order, begeleiding en coordinatie van het productie-, order- en leveringsproces zijn diensten die tot de kerntaken bij Radder Brood en Banket worden gerekend. Ook de strakke en efficiente leiding van het eigen personeel is uw garantie voor een tijdige, verse levering.


Beleveren

Beleveren van de klant, op een door de klant aangegeven manier cq. tijdstip is een van de dingen welke in overleg met de klant een garantie geeft, om tot een uiteindelijk juist proces te komen, waar de klant op kan rekenen en kan vertrouwen.


Continuiteit

Continuiteit is een gegeven dat wij als Radder een van de belangrijkste pluspunten vinden, een levering die iedere dag exact hetzelfde is, zowel op het gebied van kwalitiet en service, is een levering waar je van op aan kunt.

Door de flexibiliteit van productieplaatsen is er tijdens onvoorziene calamitieten, altijd een terugval op deze, zodat onze klanten op de door hun bepaalde manier toch op de juiste manier beleverd worden.

Wij als Radder Brood en Banket, streven ernaar om dit in het belang van de klant als een van de belangrijkste te behouden.

Men weet wat men aan ons heeft.


Onze filosofie luidt:

  1. optimale kwaliteit
  2. snelle aanvoerlijnen
  3. prima service verlening
  4. goede begeleiding
  5. consument/afnemer gericht denken en handelen
  6. partner in business